اتو لینتال
قبل از برادران رایت این اتو لیلنتال (معروف به گلایدر من یا مرد گلایدری) بود که موفق شده بود بیشتر از یک بار پرواز با گلایدر را تجربه کند. نشریات نیز عکس هایی از موفقیت های او منتشر کردند، که منجر به این شد که اختراع یک ماشین پرواز برای عموم باورپذیرتر باشد.
اما بعد از سال ها موفقیت، شکست نیز گریبان لیلنتال را گرفت. در آگوست ۱۸۹۶ او از ارتفاع ۵۶ پایی سقوط کرد و ستون فقراتش شکست.
او یک روز پس از حادثه جان سپرد اما می گفت : قربانی های کوچک باید اتفاق بیافتند! برادران رایت نیز از لیلنتال به عنوان مشوق خود نام برده اند.
ویلبر رایت می گوید : از میان تمام کسانی که در قرن نوزدهم با مسئله پرواز دست و پنجه نرم کرده اند، به راحتی می توان گفت لیلنتال مهمترین بوده است.
فرانس ریچت
فرانس ریچت خیاطی بود که متقاعد شده بود کت دو کاره ای که به عنوان چتر نجات هم قابل استفاده باشد اختراع بزرگ بعدی خواهد بود. بنابراین او درگیر ساختن آن شد. برای تست کردن اختراعش او تا دسته اول برج ایفل بالا رفت. او به مسئولین گفته بود که برای بار اول قرار است یک شبیه سازی انجام دهد اما در نهایت خودش را بست و به پایین پرید تا جلوی جمعیت وسیعی از ناظرین پرش مرگ خودش را انجام داده باشد.
ویلیام نلسون
ویلیام نلسون که در کار موتورهای الکتریکی بود یک موتور الکتریکی برای دوچرخه ها درست کرد اما در اولین آزمایش هنگامی که داشت از کوه بالا میرفت سرنگون شد و در سن 24 سالگی درگذشت.
نظرات شما عزیزان: